SERVICE all-inclusive Festool

Concentraţi-vă pe factorul esenţial:

Munca dumneavoastră.

Ne gândim în fiecare zi cum să vă facem viaţa mai uşoară. Cu scule perfect concepute – şi cu un service care se orientează consecvent pe cerinţele activităţii dumneavoastră cotidiene. Dumneavoastră doriţi să evitaţi pe cât posibil timpii de nefuncţionare, cheltuielile inutile cu materialul şi costurile suplimentare şi trebuie să obţineţi aceste lucruri. Noi ştim acest lucru şi dorim să ne aducem contribuţia cu un SERVICE all-inclusive*. Succesul dumneavoastră este important pentru noi. 

Înregistraţi-vă acum accesoriul de lucru
  • SERVICE all-inclusive

    Nu mai există, nu există. 10 ani de garanţie pentru piesele de schimb.

    Dacă, în cazuri excepţionale, o anumită piesă de schimb nu mai este disponibilă pe stoc, veţi primi gratuit un aparat nou în schimb.

  • satisfacţie 90%.
    100% returnarea banilor
    .
    7 zile de testare fără risc.

    Accesoriul de lucru achiziţionat nu vă mulţumeşte? Într-un interval de până la 7 zile de la data achiziţionării vi se va restitui suma de bani achitată.

    SERVICE all-inclusive

Aveţi întrebări?

Consultaţi secţiunea FAQ sau contactaţi-ne direct
+407-463-77056 sau +407-579-85595

Accesare FAQ

* Valabil pentru toate maşinile Festool achiziţionate după data de 06.03.2013 şi înregistrate pentru SERVICE all-inclusive în interval de 30 de zile de la data cumpărării. Vizitaţi www.festool.com/service pentru condiţiile de service aplicabile.

** „Reparaţia gratuită” nu este valabilă pentru deteriorări la materialele consumabile şi accesorii, în cazul utilizării necorespunzătoare, prejudiciilor cauzate în urma utilizării de accesorii sau piese de schimb care nu sunt originale, precum şi în cazul aparatelor dezasamblate de către cumpărător sau al folosirii în mod continuu în condiţii de uzură intensă.