SERVICE all-inclusive Festool

Concentraţi-vă pe factorul esenţial:

Munca dumneavoastră.
Ne gândim în fiecare zi cum să vă facem viaţa mai uşoară. Cu scule perfect concepute – şi cu un service care se orientează consecvent pe cerinţele activităţii dumneavoastră cotidiene. Dumneavoastră doriţi să evitaţi pe cât posibil timpii de nefuncţionare, cheltuielile inutile cu materialul şi costurile suplimentare şi trebuie să obţineţi aceste lucruri. Noi ştim acest lucru şi dorim să ne aducem contribuţia cu un SERVICE all-inclusive*. Succesul dumneavoastră este important pentru noi. 

Înregistraţi-vă acum accesoriul de lucru
  • 36 de luni reparaţii gratuite***

    Dacă ceva este defect, va fi reparat gratuit. Inclusiv timpul de lucru, piesele de uzură şi chiar şi pachetele de acumulatori.

  • 36 luni de protecţie antifurt***

    Aparat nou în caz de furt, mai simplu decât o  asigurare.

  • SERVICE all-inclusive

    Nu mai există, nu există. 10 ani de garanţie pentru piesele de schimb.

    Dacă, în cazuri excepţionale, o anumită piesă de schimb nu mai este disponibilă pe stoc, veţi primi gratuit un aparat nou în schimb.

  • Satisfacţie 90%.
    100% returnarea banilor
    .
    7 zile de testare fără risc.

    Accesoriul de lucru achiziţionat nu vă mulţumeşte? Într-un interval de până la 7 zile de la data achiziţionării vi se va restitui suma de bani achitată.

    SERVICE all-inclusive

Aveţi întrebări?

Consultaţi secţiunea FAQ sau contactaţi-ne direct
Telefon: +407-463-77056; sergiu.muresan@festool.hu (mr. Sergiu Muresan)
Ne puteţi contacta de luni până joi, între orele 8.30 - 16.30 şi vineri, între orele 8.30 - 15.00.

Accesare FAQ

* Valabil pentru toate maşinile Festool achiziţionate după data de 06.03.2013 şi înregistrate pentru SERVICE all-inclusive în interval de 30 de zile de la data cumpărării. Vizitaţi www.festool.com/service pentru condiţiile de service aplicabile.

** „Reparaţia gratuită” nu este valabilă pentru deteriorări la materialele consumabile şi accesorii, în cazul utilizării necorespunzătoare, prejudiciilor cauzate în urma utilizării de accesorii sau piese de schimb care nu sunt originale, precum şi în cazul aparatelor dezasamblate de către cumpărător sau al folosirii în mod continuu în condiţii de uzură intensă.

*** Valabil pentru toate mașinile cumpărate după data de 1 aprilie 2018 și înregistrate în termen de 30 de zile de la achiziționare, în cadrul pachetului de servicii „SERVICE all-inclusive”. Garanția este valabilă și retroactiv pentru mașinile înregistrate în cadrul serviciului 1+2, pentru perioada rămasă din garanție (ex. achiziția și înregistrarea s-a făcut în data de 03.04.2016 – garanția cu noile condiții este valabilă până la data de 02.04.2019).