Reparaţie completă gratuită.

Rapid, optim şi total gratuit în primii trei ani: serviciul nostru de reparaţii de calitate superioară. Noi înlocuim gratuit chiar şi piesele uzate specifice precum periile de cărbune, rulmenţii cu bile sau inelele de etanşare.1 Reparaţii 100% cu zero costuri.

Cum puteţi beneficia de aceste servicii?

  • Înregistraţi noua dumneavoastră sculă pentru garanţia all-inclusive în interval de 30 zile de la achiziţionare.
  • În cazul valabilităţii garanţiei, solicitaţi repararea sculei.
  • Vă recomandăm să solicitaţi reparaţia direct la noi.

Cu comanda de reparaţii totul funcţionează deosebit de rapid şi simplu.
Ne puteţi contacta şi telefonic sau prin e-mail: 

Partenerul oficial Festool  de service  în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti  celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la  centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu) sau domnul Laurențiu Schiopu (+ 40-757-985-595 , laurentiu.schiopu@festool.hu).


Condiţiile pentru garanţia all-inclusive sunt disponibile aici: