Reparaţie completă gratuită.

Serviciul nostru de reparații de top: rapid, minuțios și gratuit pentru primii trei ani. Vom înlocui în mod gratuit piese de uzură tipice, cum ar fi perii de carbon, rulmenții cu bile sau inelele de etanșare. De asemenea, bateriile și încărcătoarele de baterii sunt acoperite.1 Asta înseamnă 100% reparație la cost zero.

Cum puteţi beneficia de aceste servicii?

  • Înregistraţi noua dumneavoastră sculă pentru garanţia all-inclusive în interval de 30 zile de la achiziţionare.
  • În cazul valabilităţii garanţiei, solicitaţi repararea sculei.
  • Vă recomandăm să solicitaţi reparaţia direct la noi.

Cu comanda de reparaţii totul funcţionează deosebit de rapid şi simplu.
Ne puteţi contacta şi telefonic sau prin e-mail: 

Partenerul oficial Festool  de service  în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti  celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la  centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu) sau domnul Laurențiu Schiopu (+ 40-757-985-595 , laurentiu.schiopu@festool.hu).


Condiţiile pentru garanţia all-inclusive sunt disponibile aici:

  1. „Reparaţiile complete gratuite” se aplică şi pentru acumulatori şi încărcătoare, însă nu şi pentru utilizarea de alte materialele consumabile şi accesorii sau pentru aparatele dezasamblate de către cumpărător şi nici pentru deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare, utilizarea de piese neoriginale şi utilizarea în mod continuu în condiţii de uzură intensă.