FAQ

Aveţi întrebări?

Date de contact:

Întrebări privind SERVICE-ul all-inclusive
+407-463-77056 sau sergiu.muresan@festool.hu


Servicii de reparaţii Festool-partener oficial serviciu: Felder Gruppe Romania

Adresa: Str. Turnu Magurele 270D, Cladirea Cavar Center, Corp B, Parter, Sector 4, 041713 - BUCURESTI

Telefon: +021-4603388 

E-mail: felder@felder.ro

Ne puteţi contacta de luni până joi, între orele 7.30 - 17.00, şi vineri între orele 7.30 - 16.30 


Dacă aveţi întrebări, consultaţi, de asemenea, secţiunea FAQ.

- Vă rugăm să alegeţi

SERVICE all-inclusive

Ce înseamnă SERVICE all-inclusive?
Pentru pachetul nostru SERVICE all-inclusive am prevăzut servicii care se orientează consecvent după cerinţele activităţii dumneavoastră de zi cu zi. Pentru a putea profita de serviciile „36 de luni reparaţii gratuite” (acest serviciu nu este valabil inca in Romania), „36 de luni garanţie antifurt” (acest serviciu nu este valabil inca in Romania), „10 ani garanţie pentru piese de schimb” şi „7 zile de testare fără riscuri”, trebuie să înregistraţi gratuit accesoriul de lucru în primele 30 de zile de la achiziţionare.

Cum mă pot înregistra pentru SERVICE all-inclusive?
Accesoriul de lucru poate fi înregistrat online foarte simplu, în primele 30 de zile de la achiziţionare, pe site-ul web www.festool.ro sau puteţi efectua înregistrarea la sediul reprezentanţei locale.

SERVICE-ul all-inclusive presupune costuri pentru solicitant? 
Nu, SERVICE all-inclusive este inclus în preţul de cumpărare al accesoriului dumneavoastră de lucru şi este absolut gratuit pentru dumneavoastră. Singura condiţie necesară: Pentru a beneficia de SERVICE all-inclusive, trebuie să vă înregistraţi accesoriul de lucru în decursul primelor 30 de zile de la achiziţionare.

Primesc o confirmare pentru înregistrarea la SERVICE all-inclusive?
Da, după înregistrare primiţi de la noi un certificat de service – fie prin e-mail (dacă v-aţi înregistrat accesoriul de lucru) sau prin poştă (dacă reprezentantul comercial de la nivel local a efectuat înregistrarea pentru dumneavoastră). Vă rugăm să păstraţi cu grijă certificatul pentru a-l putea prezenta în cazul solicitării de servicii.

SERVICE-ul all-inclusive este valabil pentru toate produsele Festool?
SERVICE-ul all-inclusive este valabil atât pentru toate accesoriile de lucru Festool, cât şi pentru alte produse selectate. Pentru a verifica dacă un produs poate fi înregistrat pentru SERVICE all-inclusive, consultaţi eticheta SERVICE all-inclusive care este ataşată la fiecare cutie Systainer sau cutie din carton a produselor. De asemenea, informaţiile privind posibilitatea de înregistrare a produselor sunt disponibile şi pe site-ul nostru web, pe care îl puteţi consulta cu încredere.

Asigurare împotriva furtului de 36 de luni*

Utilizatorul final nu trebuie să încheie nicio asigurare suplimentară. Asigurarea acoperă cazurile de furt din atelier, în locuri exterioare ti furt din autovehicul. În caz de furt, vom acorda utilizatorului final un nou aparat contra unei contributii proprii de 450 RON+  TVA. Însă garantia poate fi folosită o singură dată. În cazul în care se fură ti aparatul de schimb, asigurarea împotriva furtului nu se mai aplică ti acestuia. Procedura este identică cu cea în cazul garantiei de 1+2 ani: în caz de furt, utilizatorul final trebuie să sesizeze organele de politie, apoi să prezinte la comerciantul specializat documentele care dovedesc sesizarea efectuată ti certificatul de garantie. De asemenea, trebuie să completeze ti să depună la comerciant ti formularul de asigurare împotriva furtului, care se poate descărca de pe site-ul Festool.ro

Garantie service fără cost de 36 de luni*

Fără costuri de reparatie în primele 36 de luni.
Protectie fată de costurile de service, care de-acum include ti piesele de uzură (perii de cărbune, cabluri, acumulatori).
Garantia nu acoperă următoarele situatii: consumabile ti accesorii (de ex. discuri de tlefuit, hârtie de tlefuit, cabluri plug-it, lame de fierăstrău, tije de amestecat, seturi de biti etc.), utilizare incorectă, dacă defectiunea aparatului este cauzată de accesorii sau piese neoriginale, instrumente pe care s-au efectuat modificări sau reparatii neprofesioniste, în cazul în care aparatul este utilizat continuu, în special în cazul aplicatiilor industriale sau utilizării excesive a aparatului.

7 zile testare fără risc

Ce trebuie să am în vedere?
Singura condiţie necesară este să vă înregistraţi online accesoriul de lucru imediat după achiziţionare, pentru a putea beneficia de SERVICE all-inclusive. Apoi puteţi să-l testaţi fără riscuri şi să-l returnaţi în interval de 7 zile după achiziţionare la reprezentanţa locală în cazul în care acesta nu este conform cerinţelor dumneavoastră. Preţul de cumpărare vă va fi, bineînţeles, returnat.

În condiţiile SERVICE-ului all-inclusive este specificat faptul că accesoriul de lucru trebuie să fie doar „uşor uzat”. Ce înseamnă acest lucru?
Noi dorim să vă oferim posibilitatea să testaţi accesoriile noastre de lucru în condiţii reale. De aceea, puteţi să verificaţi amănunţit accesoriile noastre de lucru în cadrul activităţii dumneavoastră de zi cu zi şi să constataţi rapid dacă cerinţele dumneavoastră sunt satisfăcute. Vă rugăm să reţineţi că testarea îndelungată în cadrul activităţilor industriale nu este permisă.
De asemenea, este important să returnaţi accesoriul de lucru în ambalajul său original.

10 ani piese de schimb garantate

Ce se întâmplă dacă o piesă de schimb nu mai este disponibilă în intervalul celor 10 ani?
După încheierea producţiei, garantăm timp de cel puţin 10 ani disponibilitatea pieselor de schimb necesare pentru accesoriul dumneavoastră de lucru. Dacă, în cazuri excepţionale, nu vom putea respecta această promisiune, veţi primi gratuit o sculă electrică nouă ca înlocuitor.

Vor mai exista piese de schimb disponibile pentru accesoriul meu de lucru după expirarea celor 10 ani de garanţie pentru piesele de schimb?
În cazul majorităţii accesoriilor de lucru, disponibilitatea pieselor de schimb din depozitul nostru este valabilă şi după perioada de 10 ani de la încheierea producţiei.

Am nevoie de o piesă de schimb. Ce trebuie să fac?
Pentru a găsi piesele de schimb potrivite pentru accesoriile dumneavoastră de lucru, consultaţi catalogul cu piese de schimb. Aici puteţi să căutaţi piese de schimb pe baza tipului maşinii şi numărului de reper (TNR) şi să le comandaţi de la noi prin telefon. Vă rugăm să aveţi în vedere că accesoriile noastre de lucru pot fi reparate exclusiv în ateliere autorizate şi în caz de reparaţii se vor utiliza exclusiv piese de schimb originale. Numai astfel se asigură o funcţionare optimă şi fără riscuri după reparaţie.

  • SAI

    SERVICE all-inclusive

    Patru servicii pentru ca dumneavoastră să vă puteţi concentra atenţia doar asupra muncii dumneavoastră.

    Aflaţi mai multe
  • Reparaţii Festool

    Centrul de service şi reparaţii Festool

    Dumneavoastră nu veţi pierde mai mult de 5 minute.
    Noi vă vom soluţiona problema în cel mult 48 de ore.

    Aflaţi mai multe
  • Competenţele Festool

    Aşa funcţionează

    Soluţionarea problemelor speciale, utilizarea optimă a produselor Festool şi multe altele.

    Mai multe competenţe

*  Valabil pentru toate matinile cumpărate după data de 1 aprilie 2018 ti înregistrate în termen de 30 de zile de la achizitionare, în cadrul pachetului de servicii „SERVICE all-inclusive”. Garantia este valabilă ti retroactiv pentru matinile înregistrate în cadrul serviciului 1+2, pentru perioada rămasă din garantie (ex. achizitia ti înregistrarea s-a făcut în data de 03.04.2016 – garantia cu noile conditii este valabilă până la data de 02.04.2019).