Verificare online
Din păcate, la expediere a apărut o eroare.
Reîncercaţi mai târziu.
FAQ
Ce se poate întâmpla?
În cazul unui cumul de circumstanțe nefavorabile, anumite aparate se pot supraîncălzi. Acest lucru poate conduce la o ardere lentă prin piroliză cu inflamare parțială. Acest lucru înseamnă, chiar dacă o asemenea situație nu ne-a fost raportată încă: e posibil ca în circumstanțe nefavorabile extreme să se producă un incendiu care să se extindă și la alte bunuri. În vederea protecției preventive a consumatorului și pentru a evita pagube și vătămări ale vieții și integrității corporale, vom efectua operațiile necesare de upgradare.
Supraîncălzirea se poate produse în principiu doar dacă aparatul este conectat la rețea, deci ștecherul este introdus în priză. Prin urmare, ferăstrăul Kapex afectat poate fi utilizat de principiu în continuare cu respectarea măsurilor de prevenție. Este important ca aparatul să fie conectat la priză doar atâta timp cât este strict necesar pentru funcționarea lui. De asemenea, atâta timp cât ferăstrăul Kapex este conectat la priză și imediat după deconectarea sa, acesta va fi supravegheat pentru excluderea unei aprinderi neobservate. Astfel, în cazul folosirii corecte, nu există vreun pericol nemijlocit. Totuși, din rațiuni de securitate aparatul trebuie upgradat. Acest lucru servește siguranței clienților noștri și terților care ar putea fi expuși riscului de siguranță.
Tema este relevantă din punctul de vedere al siguranței?
Da.
În cazul unui cumul de circumstanțe nefavorabile, anumite aparate se pot supraîncălzi. Acest lucru poate conduce la o ardere lentă prin piroliză cu inflamare parțială. Acest lucru înseamnă, chiar dacă o asemenea situație nu ne-a fost raportată încă: e posibil ca, în circumstanțe nefavorabile extreme să se producă un incendiu care să se extindă și la alte bunuri. În vederea protecției preventive a consumatorului și pentru a evita pagube și vătămări ale vieții și integrității corporale vom efectua operațiile necesare de upgradare.
Supraîncălzirea se poate produce în principiu doar dacă aparatul este conectat la rețea, deci ștecherul este introdus în priză. Prin urmare, ferăstrăul Kapex afectat poate fi utilizat de principiu în continuare cu respectarea măsurilor de prevenție. Este important ca aparatul să fie conectat la priză doar atâta timp cât este strict necesar pentru funcționarea lui. De asemenea, atâta timp cât ferăstrăul Kapex este conectat la priză și imediat după deconectarea sa, acesta va fi supravegheat pentru excluderea unei aprinderi neobservate. Astfel, în cazul folosirii corecte, nu există vreun pericol nemijlocit. Totuși, din rațiuni de securitate aparatul trebuie upgradat. Acest lucru servește siguranței clienților noștri și terților care ar putea fi expuși riscului de siguranță.
Cât de mare este riscul?
Probabilitatea este foarte mică - nu vrem însă să ne asumăm niciun risc când este vorba despre sănătatea clienților noștri. Asta pentru că siguranța aparatelor noastre și, astfel, siguranța persoanelor din apropierea lor reprezintă prioritatea majoră pentru noi. În caz de dubiu, preferăm să emitem un avertisment și să oferim benevol acestor clienți înlocuirea gratuită a piesei potențial periculoase precum și un control de siguranță al aparatului.
Pot utiliza ferăstrăul meu KAPEX fără riscuri?
Da. Vă rugăm să scoateți aparatul din priză după utilizare și să respectați măsurile de siguranță.
Ce mașini sunt vizate?
Ferăstraiele KS 88 și 120, produse în perioada 2007 - 02 2010 și care, prin urmare, au deja o vechime mai mare de 10 ani. Datorită duratei de viață mari a aparatelor noastre pornim de la premisa că multe dintre ferăstraie mai sunt încă folosite. Punem mare preț pe calitate și pe siguranța clienților noștri. De aceea vom upgrada aceste aparate gratuit și în cel mai scurt timp posibil.
Au existat deja accidente?
Sau incendii?
Nu. Avariile cunoscute de noi afectează numai aparatele individuale, pe care, desigur, le-am înlocuit complet.
Astfel, în scopul protecţiei preventive a consumatorilor şi pentru a evita eventualele prejudicii şi răniri până la apariţia unui pericol pentru integritatea corporală şi viaţă, reechipăm toate aparatele afectate.
Siguranţa aparatelor noastre şi, implicit, a clienţilor noştri, are pentru noi întotdeauna prioritate maximă.
Este vizat și ferăstrăul meu nou KAPEX sau un alt KAPEX cu o altă denumire?
Nu. Doar ferăstraiele KS 88 și 120 produse în perioada 2007 - 02 2010 și care, astfel, au o vechime de peste 10 ani, pot fi afectate. Puteți identifica ușor aceste aparate în baza numerelor T și S pe pagina noastră de internet. (www.festool.com/retrofit).
Cum funcționează? Cum ajunge aparatul meu în atelier și înapoi? Ce trebuie să fac? Cât durează? Pot trimite mașina și dealer-ului meu? Voi fi nevoit să suport anumite costuri?
Bineînțeles că dorim ca derularea operațiunii să fie cât mai simplă pentru dvs. De aceea tocmai formăm o echipă de service pentru dvs.
Puteți porni de la premisa că vom upgrada aparatele începând cu mijlocul lunii februarie.
Pentru ca dvs. să nu trebuiască să așteptați prea mult după Kapex, stabilim împreună cu dvs. o programare pentru reparație. La nevoie vă vom trimite materiale de ambalare în care puteți pregăti ferăstrăul dvs. Kapex pentru preluare.
Încercăm să facem tot posibilul ca mașina complet reparată să părăsească atelierul nostru în termen de 48 de ore.
Desigur, vom suporta noi costurile de livrare şi reechipare, inclusiv costurile pentru piesele de schimb necesare. De asemenea, vom efectua gratuit şi verificarea de siguranţă.
Ce se va reechipa, în mod concret?
Bineînțeles că înlocuim piesele afectate și reparăm mașina astfel încât să poată fi utilizată și depozitată din nou fără nicio restricție. În același timp, profităm de ocazie pentru a efectua o verificare rapidă a siguranței aparatului dumneavoastră.
Pot identifica aparatul afectat căutând după numărul de piesă și numărul de serie - T și S?
Da, pe acest site web.
TREBUIE să vă trimit mașina, chiar dacă funcționează? Chiar și dacă urmez instrucțiunile de siguranță?
Da. Acest lucru este absolut necesar pentru protecția integrității corporale și sănătății; chiar și dacă instrucțiunile de siguranță sunt respectate
Cât timp va dura această perioadă de returnare?
În principiu, ne asumăm răspunderea pentru toate aparatele Festool de la clientul final.
În acest caz, perioada destinată reechipării gratuite nu este limitată.