Înregistrați-vă SYS-PowerStation acum!
Priza de curent mobila
Aflați mai multe despre SYS-PowerStation!
SYS-PowerStation furnizează energie electrică. Chiar și acolo unde nu există. Ca sistem de stocare a energiei de înaltă performanță, vă face independent de sursele convenționale de energie, cum ar fi prizele, generatoarele sau distribuitorii de energie de la fața locului - pentru o zi de lucru predictibilă garantată.
FAQ
Întrebări și răspunsuri frecvente
Nu găsiți răspunsul corect la întrebarea dvs. aici? În acest caz, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți: sergiu.muresan@festool.hu.
Condiția prealabilă pentru plata cashback-ului este achiziționarea unei SYS-PowerStation în timpul perioadei de promovare de la 18.11.2024 la 31.10.2025 și încărcarea facturii în contul personal MyFestool până la 30.11.2025 cel târziu. Detalii pot fi găsite în condițiile de participare.
Aveți opțiunea de a înregistra mașina direct în procesul de înregistrare cashback în MyFestool. Pentru a face acest lucru, trebuie să bifați caseta de la sfârșitul procesului de înregistrare.
Nu, din păcate acest lucru nu este posibil. Trebuie să vă înregistrați în propriul cont MyFestool.
Din păcate, acest lucru nu este posibil. Este necesar să înregistrați fiecare produs în parte și să încărcați factura separat de fiecare dată. Cu toate acestea, nu aveți nevoie de două facturi separate pentru produse.
Desigur, vă vom ține la curent cu noutățile. Dacă înregistrarea dvs. are succes, veți primi un e-mail de confirmare. Imediat ce datele dvs. au fost verificate, veți primi un alt e-mail pentru a confirma că totul a decurs bine, iar cashback-ul dvs. va fi transferat în contul bancar pe care l-ați specificat. Dacă ne dăm seama că ne mai lipsesc informații la verificarea datelor, vă vom contacta, desigur.
Alternativ, puteți verifica starea în orice moment în contul dvs. MyFestool.
Din păcate, participarea nu este posibilă fără factură.
Vă recomandăm să verificați starea în contul dumneavoastră MyFestool. Dacă nu este afișat nimic acolo, vă rugăm să trimiteți un e-mail la sergiu.muresan@festool.hu. Ei vor verifica dacă totul a funcționat cu înregistrarea dvs.
În acest caz, vă rugăm să trimiteți un e-mail la sergiu.muresan@festool.hu indicând numărul de proces.